Zatrudnimy osobę na stanowisko: Kierownik kontraktu
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie oraz koordynowanie procesów budowlanych poszczególnych budów;
- Nadzór nad procesem budowlanym - kontrola budżetu i terminów realizacji;
- Pozyskiwanie nowych podwykonawców i kontynuacja współpracy z obecnymi podwykonawcami oraz planowanie własnych zasobów ludzkich do realizacji projektu;
- Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym;
- Planowanie i rozliczanie budżetu;
- Identyfikacja zagrożeń realizacyjnych i budżetowych kontraktu;
- Uczestnictwo w procesie przygotowania przetargowego;
- Udział w negocjacjach cenowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne – ukończony kierunek budownictwo;
- 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem przy realizacjach budów;
- Znajomość programów AutoCad, Norma PRO i pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Dobra umiejętność prowadzenia negocjacji;
- Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowa o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy;
- Niezbędne narzędzia pracy.
Swoje CV prosimy przesyłać na adres: biuro@grinbudownictwo.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest GRIN Budownictwo Sp. z o.o. w Białymstoku. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.